/SUPPORT, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT/PANASZKEZELÉS/
(Jelen Tájékoztatóban foglaltak megfelelnek a Magyar Nemzeti Bank 13/2015. (X.16.) számú ajánlásának. Társaság részletes Panaszkezelési Szabályzata az alábbi linkről tölthető le: Panaszkezelési szabályzat)
Társaságunk célja, hogy minden lehetséges módon segítsük Önöket a szolgáltatás kapcsán felmerült problémák megoldásában. Fontos számunkra, hogy Ön és vállalkozása elégedett legyen szolgáltatásunkkal. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére, amennyiben észrevétele, problémája lenne szolgáltatásunkkal vagy Társaságunkkal kapcsolatban.
Társaságunkhoz többféle módon is eljuttathatja észrevételeit:
Az ICT Európa System Zrt. székhelyén, központi ügyfélkapcsolati irodánkban ügyintézőkön keresztül, nyitvatartási időben (10:00-11:00 között):
a +36 1 8089 540 telefonszámon
A Szolgáltató a panaszt benyújtó Ügyfél, illetve Felhasználó adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek és az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően kezeli.
A Társaság panaszkezelési tevékenységéről további részleteket a Panaszkezelési Szabályzatban olvashat.